Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
logo
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Themanummers
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Inzendingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 43 (2025)

Vol 43 (2025)

Gepubliceerd: 2025-03-05

Onderzoeksartikel

  • Uitdagingen voor studenten en docentbegeleiding bij het evalueren van creatieve ideeën

    Martina S.J. van Uum, Kim van Broekhoven, Jojanneke Huck
    • pdf
  • Werken aan de eigen taalvaardigheid door studenten in het hoger beroepsonderwijs Een verkennende studie

    Annemarie Borst, Kees de Glopper
    • pdf
  • Kennisdeling in het hoger onderwijs Een kwalitatief onderzoek naar de ervaringen van onderzoekers binnen hun kleine onderzoeksteam

    Fadie Hanna, Marjolein Zee
    • pdf

Opiniërend artikel

  • Onderzoek naar leeropbrengsten in Living Labs moet echt anders

    Frits Simon, Marcel van der Klink, Barbara Piškur
    • pdf
  • Interdisciplinair onderwijs voor iedereen? UItdagingen en good practices

    Leni Franken
    • pdf
  • Bouwstenen voor het werken aan een sterk moreel kompas in het hoger onderwijs

    Symen van der Zee, Renske de Leeuw, Jory Tolkamp, Willeke Slingerland, Monique Booijnk
    • pdf

zijbalk

Indexed By

 

Ondersteund door Openjournals | Privacybeleid | Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.