Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Themanummers
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 42 (2024)
Vol 42 (2024)
Gepubliceerd:
2024-04-02
Onderzoeksartikel
Leiderschapsdimensies in onderwijsinnovaties: het doorgeven en behouden van veranderenergie
Miriam Cents-Boonstra, Remco Coppoolse, Kristin Vanlommel , Irene Visscher-Voerman
pdf
‘Mind the gap’: het verhelderen van paradigmatische assumpties in praktijkgericht onderzoek met het Kwadrantenmodel ‘Onderzoek’
Ann van der Auweraert, Theo Niessen
pdf
Opiniërend artikel
Verantwoordelijke inclusiviteit als sleutel tot succesvol diversiteitsbeleid
Elke Emmers, Mieke Schrooten , Reinhilde Pulinx
pdf
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Leiderschapsdimensies in onderwijsinnovaties: het doorgeven en behouden van veranderenergie
307
‘Mind the gap’: het verhelderen van paradigmatische assumpties in praktijkgericht onderzoek met het Kwadrantenmodel ‘Onderzoek’
218
Verantwoordelijke inclusiviteit als sleutel tot succesvol diversiteitsbeleid
163
Onderzoek in het hbo: operatie gelukt, patiënt overleden
78
Acht kenmerken van duurzame onderwijsinnovaties
73