Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
Archieven
Learning Analytics voor Hoger Onderwijs
Vol 41 Nr 1 (2023)
Vol 40 Nr 3-4 (2022)
Vol 40 Nr 1 (2022)
Vol 40 Nr 2 (2022)
Vol 39 Nr 3-4 (2021)
Vol 39 Nr 2 (2021)
Vol 39 Nr 1 (2021)
Vol 38 Nr 2 (2020)
Vol 38 Nr 1 (2020)
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Een kritisch constructief perspectief op Learning Analytics
22
Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem
21
Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie
20
Learning analytics en de noodzaak van rijke data
20
Kansenkaart: interactieve website ter bestrijding van onderwijsachterstanden
19