Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Inzendingen
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven

Archieven

  • Learning Analytics voor Hoger Onderwijs
    Vol 41 Nr 1 (2023)

  • Vol 40 Nr 3-4 (2022)

  • Vol 40 Nr 1 (2022)

  • Vol 40 Nr 2 (2022)

  • Vol 39 Nr 3-4 (2021)

  • Vol 39 Nr 2 (2021)

  • Vol 39 Nr 1 (2021)

  • Vol 38 Nr 2 (2020)

  • Vol 38 Nr 1 (2020)

Maak een inzending

Maak een inzending

Informatie

  • Voor lezers
  • Voor auteurs
  • Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
  • Levensvaardigheden voor studenten
    34
  • Hogeschool Rotterdam, Hoger Beroepsonderwijs in 2030.
    25
  • Prediken of informatie delen: coachend naar ruimte voor bezinning in het Hoger Economisch Onderwijs
    24
  • Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie
    24
  • Inleiding Themanummer: De publieke onderwijstaak van het hoger beroepsonderwijs
    22

E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095 | Privacyverklaring
Ondersteund door Openjournals | Beleid Responsible Disclosure

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.