Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Themanummers
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 40 Nr 2 (2022)
Vol 40 Nr 2 (2022)
Gepubliceerd:
2022-08-22
Redactioneel
Verbanden en relaties in het hoger onderwijs onderzoek
Cees Terlouw
3-6
PDF
Onderzoeksartikel
Bouwstenen als kompas
Een visie op praktijkgericht onderzoek
Martine Noordegraaf, Danielle van de Koot
7-21
PDF
Succes niet-westerse student start bij familie, alliantie en sociale veiligheid!
Youssef Azghari, Janine Janssen, Christa Nieuwboer
23-40
PDF
Academisch optimisme in het hoger onderwijs, de betekenis van het construct, vanuit het perspectief van studenten en docenten
Els de Ceuster, Ruud Lelieur, Peter van Petegem
41-59
PDF
Bewustwording creëren rond onderwijsinnovatie met ICT op integraal niveau
Marlies ter Beek, Dorien Hopster-den Otter, Kim Schildkamp
79-102
PDF
Reflectie op proefschrift
Probleem-oplossen in het hoger onderwijs door (zelfgestuurd) leren van voorbeelden en oefenproblemen
Artikel gebaseerd op proefschrift: Acquiring problem-solving skills in higher education: Sequencing and self-regulated learning from examples and problems.
Milou van Harsel, Vincent Hoogerheide, Peter Verkoeijen, Tamara van Gog
61-78
PDF
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen