Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
logo
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Themanummers
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Inzendingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 40 Nr 2 (2022)

Vol 40 Nr 2 (2022)

Gepubliceerd: 2022-08-22

Redactioneel

  • Verbanden en relaties in het hoger onderwijs onderzoek

    Cees Terlouw
    3-6
    • PDF

Onderzoeksartikel

  • Bouwstenen als kompas Een visie op praktijkgericht onderzoek

    Martine Noordegraaf, Danielle van de Koot
    7-21
    • PDF
  • Succes niet-westerse student start bij familie, alliantie en sociale veiligheid!

    Youssef Azghari, Janine Janssen, Christa Nieuwboer
    23-40
    • PDF
  • Academisch optimisme in het hoger onderwijs, de betekenis van het construct, vanuit het perspectief van studenten en docenten

    Els de Ceuster, Ruud Lelieur, Peter van Petegem
    41-59
    • PDF
  • Bewustwording creëren rond onderwijsinnovatie met ICT op integraal niveau

    Marlies ter Beek, Dorien Hopster-den Otter, Kim Schildkamp
    79-102
    • PDF

Reflectie op proefschrift

  • Probleem-oplossen in het hoger onderwijs door (zelfgestuurd) leren van voorbeelden en oefenproblemen Artikel gebaseerd op proefschrift: Acquiring problem-solving skills in higher education: Sequencing and self-regulated learning from examples and problems.

    Milou van Harsel, Vincent Hoogerheide, Peter Verkoeijen, Tamara van Gog
    61-78
    • PDF

zijbalk

Indexed By

 

Ondersteund door Openjournals | Privacybeleid | Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.