Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 39 Nr 2 (2021)
Vol 39 Nr 2 (2021)
Gepubliceerd:
2021-06-21
Redactioneel
Een palet van onderwerpen
Ton Kallenberg
3-4
PDF
Boekbespreking
Boekbespreking: Tussen toets en bestuur: De positie van de examencommissie in het Hoger Onderwijs
Wim Vercouteren
19-21
PDF
Onderzoeksartikel
Het congres als leeromgeving voor junioren en senioren in het hoger onderwijs
Een explorative case study
Heleen Wellner, Sanne Daas, Didi Griffioen
5-18
PDF
Studenten leren kritisch te denken begint bij de docent
Eva Janssen, Peter Verkoeijen, Anita Heijltjes, Tamara van Gog
23-31
PDF
Versterken van student voice in het Hoger Onderwijs
Carien Verhoeff, Laurence Guérin
33-46
PDF
Reflectie op proefschrift
Een leergang over het leiden van onderwijsvernieuwingen
Hetty Grunefeld
47-57
PDF
Opiniërend artikel
Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem
Jac Christis
59-74
PDF
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Sense of belonging in beeld: een photovoice studie in het hoger beroepsonderwijs
176
Strategische motieven voor interorganisationele samenwerking binnen learning communities
74
Wederkerigheid en maatwerk in didactiek voor onderwijs voor professionals
72
Hoe kan waardecreatie in leernetwerken zichtbaar gemaakt worden? -
44
Redactioneel
36