Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Themanummers
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 39 Nr 2 (2021)
Vol 39 Nr 2 (2021)
Gepubliceerd:
2021-06-21
Redactioneel
Een palet van onderwerpen
Ton Kallenberg
3-4
PDF
Boekbespreking
Boekbespreking: Tussen toets en bestuur: De positie van de examencommissie in het Hoger Onderwijs
Wim Vercouteren
19-21
PDF
Onderzoeksartikel
Het congres als leeromgeving voor junioren en senioren in het hoger onderwijs
Een explorative case study
Heleen Wellner, Sanne Daas, Didi Griffioen
5-18
PDF
Studenten leren kritisch te denken begint bij de docent
Eva Janssen, Peter Verkoeijen, Anita Heijltjes, Tamara van Gog
23-31
PDF
Versterken van student voice in het Hoger Onderwijs
Carien Verhoeff, Laurence Guérin
33-46
PDF
Reflectie op proefschrift
Een leergang over het leiden van onderwijsvernieuwingen
Hetty Grunefeld
47-57
PDF
Opiniërend artikel
Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem
Jac Christis
59-74
PDF
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Leiderschapsdimensies in onderwijsinnovaties: het doorgeven en behouden van veranderenergie
305
‘Mind the gap’: het verhelderen van paradigmatische assumpties in praktijkgericht onderzoek met het Kwadrantenmodel ‘Onderzoek’
214
Verantwoordelijke inclusiviteit als sleutel tot succesvol diversiteitsbeleid
162
Onderzoek in het hbo: operatie gelukt, patiënt overleden
80
Acht kenmerken van duurzame onderwijsinnovaties
72