Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
logo
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Themanummers
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Inzendingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 39 Nr 1 (2021)

Vol 39 Nr 1 (2021)

Gepubliceerd: 2021-02-01

Redactioneel

  • Flipped classroom, vrouwen en STEM, & taalvaardigheidscreening

    Ton Kallenberg
    3-4
    • PDF

Onderzoeksartikel

  • De implementatie van het didactisch concept Flipped Classroom in het deeltijdonderwijs in het hbo Een exploratieve casestudy

    Anne Lohuis, Tjark Huizinga, Jolise 't Mannetje, Irene Visscher-Voerman
    5-18
    • PDF
  • Een systematische literatuurreview van onderzoek naar interventies gericht op de retentie van vrouwen in de STEM-velden in hoger onderwijs en arbeidsmarkt

    Symen van der Zee, Monique Rouweler, Anneke Harmsen, Sandra van Aalderen
    19-38
    • PDF
  • Bepaalt taal wie het haalt? De samenhang tussen een academische taalvaardigheidscreening en het behalen van een bachelordiploma aan de universiteit

    Jordi Heeren, Dirk Speelman, Lieve De Wachter
    39-54
    • PDF

zijbalk

Indexed By

 

Ondersteund door Openjournals | Privacybeleid | Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.