Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Themanummers
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 39 Nr 1 (2021)
Vol 39 Nr 1 (2021)
Gepubliceerd:
2021-02-01
Redactioneel
Flipped classroom, vrouwen en STEM, & taalvaardigheidscreening
Ton Kallenberg
3-4
PDF
Onderzoeksartikel
De implementatie van het didactisch concept Flipped Classroom in het deeltijdonderwijs in het hbo
Een exploratieve casestudy
Anne Lohuis, Tjark Huizinga, Jolise 't Mannetje, Irene Visscher-Voerman
5-18
PDF
Een systematische literatuurreview van onderzoek naar interventies gericht op de retentie van vrouwen in de STEM-velden in hoger onderwijs en arbeidsmarkt
Symen van der Zee, Monique Rouweler, Anneke Harmsen, Sandra van Aalderen
19-38
PDF
Bepaalt taal wie het haalt? De samenhang tussen een academische taalvaardigheidscreening en het behalen van een bachelordiploma aan de universiteit
Jordi Heeren, Dirk Speelman, Lieve De Wachter
39-54
PDF
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen