Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 39 Nr 1 (2021)
Vol 39 Nr 1 (2021)
Gepubliceerd:
2021-02-01
Redactioneel
Flipped classroom, vrouwen en STEM, & taalvaardigheidscreening
Ton Kallenberg
3-4
PDF
Onderzoeksartikel
De implementatie van het didactisch concept Flipped Classroom in het deeltijdonderwijs in het hbo
Een exploratieve casestudy
Anne Lohuis, Tjark Huizinga, Jolise 't Mannetje, Irene Visscher-Voerman
5-18
PDF
Een systematische literatuurreview van onderzoek naar interventies gericht op de retentie van vrouwen in de STEM-velden in hoger onderwijs en arbeidsmarkt
Symen van der Zee, Monique Rouweler, Anneke Harmsen, Sandra van Aalderen
19-38
PDF
Bepaalt taal wie het haalt? De samenhang tussen een academische taalvaardigheidscreening en het behalen van een bachelordiploma aan de universiteit
Jordi Heeren, Dirk Speelman, Lieve De Wachter
39-54
PDF
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Sense of belonging in beeld: een photovoice studie in het hoger beroepsonderwijs
228
Wederkerigheid en maatwerk in didactiek voor onderwijs voor professionals
107
Strategische motieven voor interorganisationele samenwerking binnen learning communities
98
Hoe kan waardecreatie in leernetwerken zichtbaar gemaakt worden? -
47
Redactioneel
36