Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Inzendingen
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 39 Nr 1 (2021)

Vol 39 Nr 1 (2021)

Gepubliceerd: 2021-02-01

Redactioneel

  • Flipped classroom, vrouwen en STEM, & taalvaardigheidscreening

    Ton Kallenberg
    3-4
    • PDF

Onderzoeksartikel

  • De implementatie van het didactisch concept Flipped Classroom in het deeltijdonderwijs in het hbo Een exploratieve casestudy

    Anne Lohuis, Tjark Huizinga, Jolise 't Mannetje, Irene Visscher-Voerman
    5-18
    • PDF
  • Een systematische literatuurreview van onderzoek naar interventies gericht op de retentie van vrouwen in de STEM-velden in hoger onderwijs en arbeidsmarkt

    Symen van der Zee, Monique Rouweler, Anneke Harmsen, Sandra van Aalderen
    19-38
    • PDF
  • Bepaalt taal wie het haalt? De samenhang tussen een academische taalvaardigheidscreening en het behalen van een bachelordiploma aan de universiteit

    Jordi Heeren, Dirk Speelman, Lieve De Wachter
    39-54
    • PDF

Maak een inzending

Maak een inzending

Informatie

  • Voor lezers
  • Voor auteurs
  • Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
  • Sense of belonging in beeld: een photovoice studie in het hoger beroepsonderwijs
    228
  • Wederkerigheid en maatwerk in didactiek voor onderwijs voor professionals
    107
  • Strategische motieven voor interorganisationele samenwerking binnen learning communities
    98
  • Hoe kan waardecreatie in leernetwerken zichtbaar gemaakt worden? -
    47
  • Redactioneel
    36

E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095 | Privacyverklaring
Ondersteund door Openjournals | Beleid Responsible Disclosure

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.