Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 41 Nr 1 (2023): Learning Analytics voor Hoger Onderwijs
Vol 41 Nr 1 (2023): Learning Analytics voor Hoger Onderwijs
Gepubliceerd:
2023-03-31
Heel nummer
pdf
Redactioneel
Learning Analytics voor Hoger Onderwijs
Inleiding op het themanummer
Vincent Donche, Sven De Maeyer, Tine van Daal
pdf
Onderzoeksartikel
Een door onderzoek geïnformeerde ontwikkeling van een Learning Analytics dashboard.
De casus van het LAP!-project
Ellen De Bruyne, Laura Herrewijn, Amber Hoefkens, Wannes Heirman, Gert Vanthournout, Pieter Depessemier
pdf
Feedback op de werkplek: De potentie van e-portfolio’s met learning analytics
Marieke F. van der Schaaf, Bert Slof
pdf
Learning analytics en de noodzaak van rijke data
Dirk Tempelaar, Bart Rienties
pdf
Opiniërend artikel
Een kritisch constructief perspectief op Learning Analytics
Tinne De Laet
pdf
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Een kritisch constructief perspectief op Learning Analytics
22
Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem
21
Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie
20
Learning analytics en de noodzaak van rijke data
20
Kansenkaart: interactieve website ter bestrijding van onderwijsachterstanden
19