Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
logo
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Themanummers
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Inzendingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 39 Nr 3-4 (2021)

Vol 39 Nr 3-4 (2021)

Gepubliceerd: 2021-10-01

Onderzoeksartikel

  • Motiverend lesgeven in het Hoger Onderwijs

    Martijn Leenknecht, Lisette Wijnia, Remy Rikers, Sofie Loyens
    5-22
    • PDF
  • Studentwaardering honoursonderwijs over vijf jaren een inspiratie voor het reguliere onderwijs

    Sharon Holterman-Nijenhuis, Annedien Scheper-Pullen, Elise Eshuis, Irene Visscher- Voerman, Marike Lammers
    45-59

Opiniërend artikel

  • Anders dan 'Doctor' of 'PhD' Waarom het Professional Doctorate in Nederland niet het academische professional doctorate in het Verenigd Koninkrijk is

    Maarten M. Van Houten
    23-35
    • PDF
  • Onvolprezen praktijkgericht onderzoek in het hoger onderwijs

    Pieter J. M. Verschuren
    61-76
  • Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie

    Jac Christis
    77-94
    • PDF
  • Op naar onvolprezen onderzoek in het Hoger Onderwijs

    Pieter J. M. Verschuren
    95-103
    • PDF

Boekbespreking

  • Kansenkaart: interactieve website ter bestrijding van onderwijsachterstanden Een recensie

    Henk Ritzen
    37-43
    • PDF

Redactioneel

  • Discussie Christis - Verschuren. Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem Nawoord van de redactie

    Cees Terlouw, Cindy Kuiper
    105-110
    • PDF

zijbalk

Indexed By

 

Ondersteund door Openjournals | Privacybeleid | Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.