Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 39 Nr 3-4 (2021)
Vol 39 Nr 3-4 (2021)
Gepubliceerd:
2021-10-01
Onderzoeksartikel
Motiverend lesgeven in het Hoger Onderwijs
Martijn Leenknecht, Lisette Wijnia, Remy Rikers, Sofie Loyens
5-22
PDF
Studentwaardering honoursonderwijs over vijf jaren
een inspiratie voor het reguliere onderwijs
Sharon Holterman-Nijenhuis, Annedien Scheper-Pullen, Elise Eshuis, Irene Visscher- Voerman, Marike Lammers
45-59
Opiniërend artikel
Anders dan 'Doctor' of 'PhD'
Waarom het Professional Doctorate in Nederland niet het academische professional doctorate in het Verenigd Koninkrijk is
Maarten M. Van Houten
23-35
PDF
Onvolprezen praktijkgericht onderzoek in het hoger onderwijs
Pieter J. M. Verschuren
61-76
Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie
Jac Christis
77-94
PDF
Op naar onvolprezen onderzoek in het Hoger Onderwijs
Pieter J. M. Verschuren
95-103
PDF
Boekbespreking
Kansenkaart: interactieve website ter bestrijding van onderwijsachterstanden
Een recensie
Henk Ritzen
37-43
PDF
Redactioneel
Discussie Christis - Verschuren. Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem
Nawoord van de redactie
Cees Terlouw, Cindy Kuiper
105-110
PDF
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Sense of belonging in beeld: een photovoice studie in het hoger beroepsonderwijs
53
Strategische motieven voor interorganisationele samenwerking binnen learning communities
49
Wij missen de studenten en de studenten missen ons: een pleidooi voor flipped classrooms en tegen online onderwijs?
47
Hoe kan waardecreatie in leernetwerken zichtbaar gemaakt worden? -
37
Studenten leren kritisch te denken begint bij de docent
31