Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
logo
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Themanummers
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Inzendingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 41 Nr 3 (2023): Themanummer Interdisciplinair onderwijs

Vol 41 Nr 3 (2023): Themanummer Interdisciplinair onderwijs

Gepubliceerd: 2023-12-12

Thema: Interdisciplinair onderwijs

  • Naar een raamwerk voor het identificeren, classificeren en inventariseren van interdisciplinair onderwijs

    Merel van Goch
    • Raamwerk
  • De ontdekking van “de” wetenschap Wetenschapsbeelden in het klaslokaal

    Paul Ziche
    • wetenschap.pdf
  • Interdisciplinair onderwijs, een actueel thema

    Merel van Goch, Rianne van Lambalgen; Stephan Ramaekers
    • redactioneel.pdf
  • De interdisciplinaire bachelorstudent als wetenschapsantropoloog Een beschouwing gevolgd door een lesopdracht.

    Iris van der Tuin, Anastasia Hacopian
    • wetenschapsantropoloog.pdf
  • Interdisciplinariteit en Objectiviteit Over de noodzaak van theorie in interdisciplinair onderwijs

    Niels van Miltenburg
    • objectiviteit.pdf
  • Vormgeving en ondersteuning van interdisciplinair onderwijs

    Rianne van Lambalgen
    • vormgeving.pdf
  • English abstracts and keywords

    Merel van Goch, Iris van der Tuin, Anastasia Hacopian, Paul Ziche, Niels van Miltenburg, Rianne van Lambalgen, Florentine Marnel Sterk, Roosmarijn van Woerden
    • Abstracts.pdf
  • Wetenschapscommunicatie van interdisciplinaire onderzoeksprojecten

    Florentine Marnel Sterk
    • communicatie.pdf
  • Samenwerken in multidisciplinaire studententeams Een raamwerk en reflectietool voor onderwijsontwikkeling en -uitvoering

    Roosmarijn van Woerden
    • samenwerken.pdf

zijbalk

Indexed By

 

Ondersteund door Openjournals | Privacybeleid | Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.