Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Themanummers
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 41 Nr 3 (2023): Themanummer Interdisciplinair onderwijs
Vol 41 Nr 3 (2023): Themanummer Interdisciplinair onderwijs
Gepubliceerd:
2023-12-12
Thema: Interdisciplinair onderwijs
Naar een raamwerk voor het identificeren, classificeren en inventariseren van interdisciplinair onderwijs
Merel van Goch
Raamwerk
De ontdekking van “de” wetenschap
Wetenschapsbeelden in het klaslokaal
Paul Ziche
wetenschap.pdf
Interdisciplinair onderwijs, een actueel thema
Merel van Goch, Rianne van Lambalgen; Stephan Ramaekers
redactioneel.pdf
De interdisciplinaire bachelorstudent als wetenschapsantropoloog
Een beschouwing gevolgd door een lesopdracht.
Iris van der Tuin, Anastasia Hacopian
wetenschapsantropoloog.pdf
Interdisciplinariteit en Objectiviteit
Over de noodzaak van theorie in interdisciplinair onderwijs
Niels van Miltenburg
objectiviteit.pdf
Vormgeving en ondersteuning van interdisciplinair onderwijs
Rianne van Lambalgen
vormgeving.pdf
English abstracts and keywords
Merel van Goch, Iris van der Tuin, Anastasia Hacopian, Paul Ziche, Niels van Miltenburg, Rianne van Lambalgen, Florentine Marnel Sterk, Roosmarijn van Woerden
Abstracts.pdf
Wetenschapscommunicatie van interdisciplinaire onderzoeksprojecten
Florentine Marnel Sterk
communicatie.pdf
Samenwerken in multidisciplinaire studententeams
Een raamwerk en reflectietool voor onderwijsontwikkeling en -uitvoering
Roosmarijn van Woerden
samenwerken.pdf
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Leiderschapsdimensies in onderwijsinnovaties: het doorgeven en behouden van veranderenergie
203
Verantwoordelijke inclusiviteit als sleutel tot succesvol diversiteitsbeleid
144
‘Mind the gap’: het verhelderen van paradigmatische assumpties in praktijkgericht onderzoek met het Kwadrantenmodel ‘Onderzoek’
108
Onderzoek in het hbo: operatie gelukt, patiënt overleden
58
Acht kenmerken van duurzame onderwijsinnovaties
58