Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
logo
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Themanummers
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Inzendingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 40 Nr 3-4 (2022)

Vol 40 Nr 3-4 (2022)

Gepubliceerd: 2022-12-13

Redactioneel

  • Inleiding Themanummer: De publieke onderwijstaak van het hoger beroepsonderwijs

    Henriëtta Joosten, Joop Berding, Cees Terlouw
    1-18
    • PDF

Onderzoeksartikel

  • Hoger Onderwijs als publieke voorziening

    Huib de Jong
    19-35
    • PDF
  • Prediken of informatie delen: coachend naar ruimte voor bezinning in het Hoger Economisch Onderwijs

    Remko van der Pluijm
    36-51
    • PDF
  • Een appèl op het hbo tot kritische participatie

    Carien Verhoeff, Laurence Guérin
    52-67
    • PDF
  • Beroepspedagogiek als maatschappelijke opdracht

    Loek Nieuwenhuis, Wietske Kuijer-Siebelink
    69-83
    • PDF
  • WE_MIND: curriculumontwikkeling gericht op ethiek, innovatie en publieke dialoog

    Wiet Verkooijen, Henriëtta Joosten
    84-99
    • PDF
  • Hannah Arendt in het HBO: Een filosofische discussiebijdrage

    Henk Procee
    100-111
    • PDF

Boekbespreking

  • Hogeschool Rotterdam, Hoger Beroepsonderwijs in 2030. HR uitgeverij, 2020; 771 blz.; ISBN 978 94 9301216 5

    Stephan Ramaekers
    112-115
    • PDF

zijbalk

Indexed By

 

Ondersteund door Openjournals | Privacybeleid | Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.