Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 40 Nr 3-4 (2022)
Vol 40 Nr 3-4 (2022)
Gepubliceerd:
2022-12-13
Redactioneel
Inleiding Themanummer: De publieke onderwijstaak van het hoger beroepsonderwijs
Henriëtta Joosten, Joop Berding, Cees Terlouw
1-18
PDF
Onderzoeksartikel
Hoger Onderwijs als publieke voorziening
Huib de Jong
19-35
PDF
Prediken of informatie delen: coachend naar ruimte voor bezinning in het Hoger Economisch Onderwijs
Remko van der Pluijm
36-51
PDF
Een appèl op het hbo tot kritische participatie
Carien Verhoeff, Laurence Guérin
52-67
PDF
Beroepspedagogiek als maatschappelijke opdracht
Loek Nieuwenhuis, Wietske Kuijer-Siebelink
69-83
PDF
WE_MIND: curriculumontwikkeling gericht op ethiek, innovatie en publieke dialoog
Wiet Verkooijen, Henriëtta Joosten
84-99
PDF
Hannah Arendt in het HBO: Een filosofische discussiebijdrage
Henk Procee
100-111
PDF
Boekbespreking
Hogeschool Rotterdam, Hoger Beroepsonderwijs in 2030.
HR uitgeverij, 2020; 771 blz.; ISBN 978 94 9301216 5
Stephan Ramaekers
112-115
PDF
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Sense of belonging in beeld: een photovoice studie in het hoger beroepsonderwijs
176
Strategische motieven voor interorganisationele samenwerking binnen learning communities
74
Wederkerigheid en maatwerk in didactiek voor onderwijs voor professionals
72
Hoe kan waardecreatie in leernetwerken zichtbaar gemaakt worden? -
44
Redactioneel
36