Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Themanummers
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Archieven
/
Vol 40 Nr 3-4 (2022)
Vol 40 Nr 3-4 (2022)
Gepubliceerd:
2022-12-13
Redactioneel
Inleiding Themanummer: De publieke onderwijstaak van het hoger beroepsonderwijs
Henriëtta Joosten, Joop Berding, Cees Terlouw
1-18
PDF
Onderzoeksartikel
Hoger Onderwijs als publieke voorziening
Huib de Jong
19-35
PDF
Prediken of informatie delen: coachend naar ruimte voor bezinning in het Hoger Economisch Onderwijs
Remko van der Pluijm
36-51
PDF
Een appèl op het hbo tot kritische participatie
Carien Verhoeff, Laurence Guérin
52-67
PDF
Beroepspedagogiek als maatschappelijke opdracht
Loek Nieuwenhuis, Wietske Kuijer-Siebelink
69-83
PDF
WE_MIND: curriculumontwikkeling gericht op ethiek, innovatie en publieke dialoog
Wiet Verkooijen, Henriëtta Joosten
84-99
PDF
Hannah Arendt in het HBO: Een filosofische discussiebijdrage
Henk Procee
100-111
PDF
Boekbespreking
Hogeschool Rotterdam, Hoger Beroepsonderwijs in 2030.
HR uitgeverij, 2020; 771 blz.; ISBN 978 94 9301216 5
Stephan Ramaekers
112-115
PDF
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Leiderschapsdimensies in onderwijsinnovaties: het doorgeven en behouden van veranderenergie
291
‘Mind the gap’: het verhelderen van paradigmatische assumpties in praktijkgericht onderzoek met het Kwadrantenmodel ‘Onderzoek’
208
Verantwoordelijke inclusiviteit als sleutel tot succesvol diversiteitsbeleid
158
Onderzoek in het hbo: operatie gelukt, patiënt overleden
87
Acht kenmerken van duurzame onderwijsinnovaties
71